Gå til innhold

Tips til å ta bilder til julekort!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskli å plassere alle 3 i bra posisjon liksom, vil ha alle på 1 bilde. Men hvordan plassere de. Vesla på 2 mnd forsvinner jo lissom litt mellom storebrødrene hehe

Noen tips til uerfaren fotograf :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 mnd.. den var jo litt verre da :)

Vet ikke hvor store guttene er, men er det mulighet å la de løfte henne opp til hodet sitt..og da se i kameraet alle sammen.. eller de kan kysse henne på hver side?

Skrevet

åh...kysse det var lurt!!! Guttene er 6 og 10 år...Store hoder kan du si hehe..

Takk for tipset, skal prøve litt jeg =)

Skrevet

Alle kan ligge på gulvet med toppen av hodene sine mot hverandre og du kan ta bildet rett oven ifra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...