Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er så vanskli å plassere alle 3 i bra posisjon liksom, vil ha alle på 1 bilde. Men hvordan plassere de. Vesla på 2 mnd forsvinner jo lissom litt mellom storebrødrene hehe Noen tips til uerfaren fotograf
Hobbyfotografen og Em Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 2 mnd.. den var jo litt verre da Vet ikke hvor store guttene er, men er det mulighet å la de løfte henne opp til hodet sitt..og da se i kameraet alle sammen.. eller de kan kysse henne på hver side?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 åh...kysse det var lurt!!! Guttene er 6 og 10 år...Store hoder kan du si hehe.. Takk for tipset, skal prøve litt jeg =)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Alle kan ligge på gulvet med toppen av hodene sine mot hverandre og du kan ta bildet rett oven ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå