Gå til innhold

Jeg skulle ønske at!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk her inne kunne la være og snakke om syke-misshandlet eller døde spedbarn!!!

 

Det får meg til å gå rundt å tenke på den stakkars babyen og foreldrene som opplever det

Jeg er jo ikke født i går så jeg vet jo at det skjer dramatiske ting men hater å høre om det!

 

Jeg er jo litt småredd:=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kommer nok dessverre ikke utenom disse innleggene, mange som trenger å komme ut med det vonde de sitter inne med, eller ting de har sett/hørt, så det eneste man kan gjør er vel å prøve å unngå dem.

 

Ikke gå rundt å vær redd, det går bra for de aller aller fleste;-)

Skrevet

Jeg forstår jo det men jeg føler det blir helt feil her inne.

Kan jo ta hensyn til andres følelser også!!

Skrevet

Men dette går vell andre veien også!DU trenger ikke å lese innlegg som omhandler noe du ikke vil lese om!Værre er det ikke!Det er tross alt DITT valg at du går inn her!!

Skrevet

Harregud du kan vel også fatte at jeg og alle andre skjønner hva det går i etter bare å ha lest en linje i innlegget

 

Leser jo ikke hele innlegg

Du trenger ikke være frekk!

 

Ikke alltid det står i overskriften heller

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, og synes det er tøft at du tar det opp siden det er lett for at andre kan synes det er ufølsomt osv...

Jeg har mange ganger tenkt at det skulle vært en egen side for de som har mistet, og en egen for de som er lykkelig gravide.

Det siste man vil høre når man er gravid og engstelig, er jo om ulykker og døde fostre/barn. Og de som har mistet får det jo kanskje enda verre når de hører om gravide som har det bare fint...

Det er bare en tanke som jeg føler mange hadde kommet godt ut av, så vær så snill å ikke angrip meg for å "ikke bry meg" om de som er uheldige, for det er ikke det jeg mener!

Skrevet

Ja men det er jo egen sider for dem!

Jeg tenker egentlig mest på en ting jeg leste her for litt siden..om noen som hadde lest om en som hadde lagt babyen sin i mikrobølgeovn

eller en baby som ble spist av mus!

 

Jeg vil ikke vite det!

Jeg forstår at en person som har vert her på skravle en stund men mister har behov for å få det ut

 

P.s jeg har selv mista en gang

 

 

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, lillegutten imagen:=). Jeg får vondt i magen bare av å lese en slik overskrift, eller første linje i et innlegg. Leser ALDRI mer enn det, men ofte er det nok til at man begynner å tenke.

 

Er enig med deg i at de som har behov for å snakke om sånt kan holde seg til de sidene som er spesielt for det. Jeg leser også VG, og det er ille nok å bli minnet på sånne ekle ting der, om jeg ikke skal lese det her etterpå.

 

Synes ikke det er ufølsomt, folk har forskjellige toleransegrenser og behov. Hensyn bør gå begge veier. Har man absolutt behov for å legge ut noe sånt på SKRAVLE, kan man vel i det minste skrive 'advasrsel, sterke scener' eller noe i overskriften.

Skrevet

Jeg også er enig med dere...

 

Er nok litt hysterisk selv,men synes i det minste det bør stå klart & tydelig i overskriften hvis det...

Altså..jeg prøer å unngå å lese, og det er ikke noe stort problem, men men henger seg jo lett opp i skrekhistoriene...

Skrevet

Dette er faktisk bare en del av livets gang for mange. Ikke hyggelig å lese/høre om, men styr heller unna slike innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...