Sweet :-) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Skal til å pusse opp kjøkkenet snart og har liksom sett for meg dette(kun i hodet mitt,vet ikke helt altså): Svarte hvitevare,hvite skapdører,mørk grå granitt benkplate,lyse vegger og sjakkrutete golv:svart,hvit! Høres d helt rart ut el? Og er d noen som har ett tips om hen jeg kunne funnet ett bilde av noe som ligner?
Kondis som en murstein Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Vi skal ha svart og hvitt kjøkken vi også... Hvit innredning, svart benkeplate, svart plexiplate mellom over- og underskapene... Vi skal ha stål hvitevarer da, er ikke noe glad i svarte hvitevarer (finnes vel ikke så mye å velge i heller, eller har det "tatt seg opp"?), samt innbygningshvitevarer (kjøleskap og oppvaskmaskin). Hvite vegger og helt lyst laminatgulv... Har ikke noe bilder enda, da vi driver og bygger nå )
Sweet :-) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Lurte egentli å på å ha stål hvitevaren,men nå kjøpte vi ny svart komfyr i fjor,så er jeg ikke helt sikker på om d blir så fint me stål på d andre!! men muli d bare blir stillig!! men blir nok innbyggningsoppvaskmaskin ja her å d høres veldig fint ut!! hen har dere kjøpt dette kjøkkenet da? eller mixer dere sjøl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå