imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 På hjemmesidene deres står det kampanje, og 30% på alle gardiner og pynteputer, noen som vet hvor lenge denne kampanjen varer?
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 vet ikke, men da jeg kjøpte gardiner til gutten min gjaldt det ikke på de............. lurereklame!
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Det står alle med store bokstaver. Men når kjøpte du gardiner til gutten din?
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 2 mnd siden tror jeg..........
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Oki, da er det lov å håpe at de har tilbud på ALLE gardiner i uka som kommer... hadde passet fryktelig bra.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 har du sett det ut noen spesielle eller?
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Jupp, og så skal vi flytte inn i nytt hus om ett par uker så trenger maaaaaange gardiner )
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 de har mye fint, men det hadde de på kid nå også . mamma kjøpte seg nye stuegardiner der.... grattis med ny kåk.....
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 Synes gardinene på kid er så mye tynnere enn de på princess Takk takk
Nettelita og 2 prinser Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Hei. Eg jobbar på princess, og tenker at nettsidene våre ikkje har blitt oppdaterte. For den kampanja med alle gardiner og pynteputer minus 30% var over for 3 veker sida. No er det juleting som er på kampanje;) Mvh ei som jobber på princess
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 ja, og sikkert en kvalitetsforskjell. har selv tynne hvite fra kid. fornøyd med de. mange som sier de er fine......... he he.........må le. skulle visst at jeg hadde gitt 50 kr lengden på salg. mye fint på princess. mye fine panel lengder også!
imsdal med julesmak Skrevet 18. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 18. november 2007 *sukk* det var uflaks da. Jaja princess tjener ihvertfall penger på oss da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå