Gå til innhold

Princess (gardiner og sånt)


Anbefalte innlegg

Skrevet

På hjemmesidene deres står det kampanje, og 30% på alle gardiner og pynteputer, noen som vet hvor lenge denne kampanjen varer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men da jeg kjøpte gardiner til gutten min gjaldt det ikke på de............. lurereklame!

Skrevet

Det står alle med store bokstaver. Men når kjøpte du gardiner til gutten din?

Skrevet

2 mnd siden tror jeg..........

Skrevet

Oki, da er det lov å håpe at de har tilbud på ALLE gardiner i uka som kommer... hadde passet fryktelig bra.

Skrevet

har du sett det ut noen spesielle eller?

 

Skrevet

Jupp, og så skal vi flytte inn i nytt hus om ett par uker så trenger maaaaaange gardiner :o)

Skrevet

de har mye fint, men det hadde de på kid nå også . mamma kjøpte seg nye stuegardiner der....

 

grattis med ny kåk.....

Skrevet

Synes gardinene på kid er så mye tynnere enn de på princess

 

Takk takk :)

Skrevet

Hei. Eg jobbar på princess, og tenker at nettsidene våre ikkje har blitt oppdaterte. For den kampanja med alle gardiner og pynteputer minus 30% var over for 3 veker sida. No er det juleting som er på kampanje;)

 

Mvh ei som jobber på princess

Skrevet

ja, og sikkert en kvalitetsforskjell. har selv tynne hvite fra kid. fornøyd med de. mange som sier de er fine......... he he.........må le. skulle visst at jeg hadde gitt 50 kr lengden på salg.

 

mye fint på princess. mye fine panel lengder også!

Skrevet

*sukk* det var uflaks da. Jaja princess tjener ihvertfall penger på oss da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...