nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 tror det må bli tøy........ kanskje en fritidsdress til turer i skogen........... og sjettonger til pokerspill.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Turboneger biografien... Stooor fan=0)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Ski-/ dunjakke, svart fra The North Face, superfin:)
Jenny-penny Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 peak performance ski/allværs jakke:o) deilig å ha funnet noe perfekt for han!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 philips wake up light...han sliter såå med å stå opp, særlig nå som det er mørkt. Har hørt mange lovord om denne supre duppedingsen så håper den funker for det ble dyrt nok. Skal gi klær også, for han er elendelig på å shoppe, men glad i å kle seg fint;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til kjæresten.. sikkelig frustrerende. sukk.
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Vi kjøper ikke julegaver til hverandre, for ingen av oss kommer på noe spes som vi bare MÅ ha. Så vi setter et fast beløp innpå sparekonto som vi bruker til ting vi trenger eller har lyst på seinere.
jente,jente, ? Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Har ingen aning, så jeg dytter denne litt i håp om å få fler tips
Jenny-penny Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Andre tips: Klokke, pysj, tøfler, kamera, videokamera, playstation/X-box, bøker, kokke-kniver, verktøy, ski, reisegavekort, klippekort med forskjellige tjenester fra deg ( Valgfri middag, massasje, restaurant osv) konsert billetter, hotell overnatting med barnefri, hudkrem, skinn-handsker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå