Gå til innhold

søte, snille samboer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare skryte litt av sambo :) I dag morges hadde han laget frokost; Egg og bacon, og eggene var formet som hjerter ;) Det var en fin start på dagen..ikke så mye som skal til alltid!!

Han tok seg av middagen også, og kommanderte meg til å slappe av på sofaen og se på tv.. Imens tilberedte han en deilig middag; Pepperbiff (godt stekt til meg), peppersaus, båtpoteter og salat!

Han hadde dekket fint på bordet med levende lys! Var virkelig i det romantiske hjørnet i dag :)

Måtte bare skryte litt av han!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen så heeeeerlig-så flink samboeren din er:-)) Du fortjener det sikkert:-))

Skrevet

Så snill han er!=)

Min sambo tok meg med ut på egon og spanderte middag idag.. Han er litt go han også;)

Skrevet

åå, du har hatt en fin dag:):)

fikk ikke sove natt til i går og satt på dataen, så kommer samboer inn i stuen og lurer på om eg ikkje skal legge meg, nei, orker ikkje ligge der og bare vri meg for klarer ikke sove. da sier han, viss du kommer inn skal eg stryke deg på ryggen til du sovner. så da måtte eg jo bare gå og legge meg, elsker det!! så når vi kommer inn begynner han og stryke så fint, går det en stund så sovner han litt,våkner og begynner febrilsk og stryke igjen, sånn gikk det ett par ganger så måtte han bare gi etter og sovnet. men syns han var så skjønn for det, han prøver så godt han kan:)

Skrevet

Hehe..ja de kan være snille og gode de mannfolkan ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...