Gå til innhold

Helvete faen jævla dritt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna f*ttemøkk! At det skal være så SINNSYKT VANSKELIG å forstå en jævla liten ting?!?!?!? Fatter ikke at det går an... Hvordan i helvete skal jeg greie meg gjennom dette da?! Jeg VIL IKKE ha det sånn for faen!!!

*mix av sinna og lei-meg*

No vil æ færra te Mexico!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okkei, frøken Hormonbombe, ro ned cella di før den sprekker!

Hva er problemet?

Skrevet

Orker ikke legge ut om det her, jeg måtte bare få ut litt aggresjon.. Har så mye innestengt, at det føles som om jeg flyr på veggen snart...

Skrevet

Da sier jeg bare god tur inn i veggen!

Måtte du bare ha litt oppmerksomhet, du da?

Er jo rimelig barnslig å slenge rundt seg med edder og galle for så å ikke ville si noe mer.

Antagelig har du ikke større problemer enn at du sjøl skjønner at det blir for dumt å legge ut om det her.

Skrevet

Jeg kan bli med deg til Mexico, har hørt at tequila og mexicanere hjelper mot stress:)

Men du bør få ut frustrasjonen din, så fyr løs!

Skrevet

Schnupsiii

det er ikke alle som bretter ut livet sitt her inne vet du. noen har kanskje venner? barnslig å slenge rundt seg med eder og galle for så å ikke ville si noe mer? eeh, har vi opplysningsplikt? hva faen vet du om hennes problemer er store eller ikke? ta deg en joggetur.

Skrevet

Ojda, trodde jeg var på krangle jeg. Men skjønner jo at i likhet med de på skravle så skal en behandle folk med silkehansker.

Jeg beklager virkelig om jeg tråkka noen på tærne, men jeg syns bare det er utrolig barnslig å slenge fra seg en haug med banne-ord for å folk til å synes synd på seg uten at de må oppgi grunn.

Hvis noen vil ha sympati fra meg vil jeg gjerne vite hva de sutrer for!!!

Men det er kanskje et urimelig krav?

Skrevet

Jo, det blir for dumt å legge ut om det her, det er derfor jeg ikke gjør det. Jeg har ingen interesse av å legge ut om mine problemer her inne lengre, det er en privatsak. Og jeg fiska ikke etter sympati, jeg ville få ut litt. Siden når ble det ulovlig?

Skrevet

Libido-: Du vet... Tinger og tanger.. =/ Kan ikke du ta deg en tur en kveld...?

Skrevet

*shotte tequila som faen*

Høhø... =)

Skrevet

Jepp, men du blir som nr 3 på listen... Jeg har alt for mange jeg må besøke. Jeg kommer meg liksom aldri ut mer.. men skal sparke meg sjøl i ræva!

Plotselig hotselig er jeg der =)

Skrevet

Nei.

Men bryr det deg sånn egentlig, lengst inn i sjela?

Skrevet

Nei, jeg vet hvordan det er.. Høhø... =P

Skrevet

Hmmm ja egentlig.

Kanskje like mye som deg.

Skrevet

Uffa! Du trenger ikke færra helt til Mexico da, kan færra hit?

*trøsteklem*

Skrevet

Rettelse; No vil æ færra te Haillden!

Skrevet

få det ut;D....

bedre å få det ut enn å sitte og holde det inni seg..

Skrevet

Ja, var det jeg gjorde... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...