LiKr Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 I morges klokken halv tolv..... må innrømme at jeg ble ganske gira og har gått med håp om å kjenne litt i mage/rygg men det har ikke skjedd noen ting..... Får bare håpe at det ikke drøyer uker og dager - selv om det er 13 dager igjen til termin.... Lykke til alle som venter like mye som meg! Tror det er en del av oss...
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Visste du at slimproppen kan dannes igjen etter at det har gått? ;o) Mulig jeg er gledesdreper, men det er vel greit å vite at slimproppen ikke har noe med når fødsel skal skje. Men vi får håpe at det skjer noe snart alikevel da ) Lykke til!
Realist Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hei på deg... Joda, det er sant at slimproppen kan danne seg på nytt etter at den er gått en gang, det kan skje gjerne tre fire ganger hvis ikke fødselen starter. Men, det er absolutt ett tegn på at fødselen nærmer seg når den går. Slimproppen kan gå opptil flere dager (2-3 uker) før fødselen og forteller at livmoren forbereder seg. Forrige gang gikk slimproppen min tre dager før fødselen så jeg har på en måte gått og håpet på at det skal skje nå også, snaaaarest.... Håper det er fordi du er i gang den har gått - og LYKKE TIL!!!!!
LiKr Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Joda jeg vet den kan danne seg på nytt igjen, og det fortsatt kan gå uker.... *sukk*. Men håper nå likevel, hehe......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå