Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står sikkert om dette flere steder, men nå har jeg lett og lett og ikke funnet noe... Sikkert jeg som er blind.. hehe

Har de siste dagene hatt ganske sterke smerter i korsryggen sånn nå og da.. Det har ikke vart så veldi lenge om gangen.. Kanskje 1-2 min..

Noen som vet hva dette er? Modning?

Har 40 dager igjen i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen strammer seg litt også tror jeg.. det presser endel øverst ved ribbeinene... Er fremdeles såpass skjeldent at jeg ikke vil ringe føden liksom.. Lurer veldig på om det bare er modning, eller noe annet..

Vet at hodet ikke har festet seg enda, så tviler vel egentlig på at dette er rier..

Skrevet

Tro meg at du vil kjenne når riene kommer....Har født to ganger før og venter nå min tredje om 10 dager......Det er nok bare kynnere du har siden de går over....riene gjør ikke det..... Lykke til.

 

 

Skrevet

Okey, som jeg trodde altså... :)

Tusen takk for svar! Lykke til du og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...