Miss Dynamite Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 har ikm rundt 17-20ende... en deeel symptomer som hodepine(konstant hver dag) noe kvalme utroli såre nipler(bare nipplene)de er helt mørke) mens smerter tidligere,nå er de helt borte...(er DETTE POSITIVT??) stikkinger nederst i magen veldi oppblåst,mye luft jah.. noe dårli mage.. :D dette er første mnd med pergo, så er ganske spennende! hva tror jentene..?
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 tydelige tegn, men pergo gir også disse symptomene. kusina mi har vært skuffet mange ganger.............. men jeg krysser fingra for deg!!!!!
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 huff det var jo litt kjipt jeg sover ALLTID på magen, og gjorde det inatt, våknet av at jeg skrek pga puppene var vonde...typen har helt noia nå..han viiil jo kose men bare han kommer i nærheten er det vondt. igjennom 3 "topper" og jakke så er det vondt...hehehe takker får håpe at det ikke er pergoen :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå