☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Han legen fra Lillehammer sykehus mener jo at det er uforsvarlig å gå mer enn 11 dager over tiden. Og oppfordret folk til å vise til hans artikkel hos legen slik at man slipper å risikere noe ved å gå for lenge på overtid. Jeg har fått litt noia for det etter å ha lest om del som mistet babyen på overtid o.l.... Hva synes dere, jeg skal til legen på onsdag og det blir IKKE aktuelt å gå mer enn 12 dager over tiden!
melkekua™ Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det bladet skal jeg kjøpe meg imorgen, for jeg nekter å gå over tiden denne gangen også.... gikk 12 dager over ul.termin forrige gang....men de fant ut at det var 14-15 dager over....snuppa hadde begynt å gå ned i vekt og morkaka hadde begynt å takke for seg. Ikke morro!!
*1+1=2 små* Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 jeg kommer jaffal til å si det til min JM og være ganske så bestemt på dette! Har ingenting med at jeg er lei å gjøre, men jeg nekter å gå 9 mnd. gravid for å så miste babyn min bare fordi folk er firkanta!!
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg er helt enig, utrolig unødvendig. Vi må stå på kravene så kanskje de endrer prosedyrene over alt Lov å håpe. Skal til legen på onsdag og da får han bare gjøre noe. Han sa sist at 10 dager på overtig skulle han ta kontakt med føden for overtidsvurdering.. Men det kan jo gå flere dager før jeg får time.. Nei det er rett og slett glemmesak, Babyen kan være der ikke så lenge det er forsvarlig, men jeg nekter å risikere noe!!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 På Ringerike sykehus hvor jeg skal føde, sa de at de ikke går mer enn 12 dager over før de starter fødselen. Det er litt betryggende og vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå