Dollywood Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 jeg elsker det, men sambo er svæææært skeptisk....
Dollywood Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 hmmm, ja den med en t har fransk opprinnelse, den med 2 engelsk
Mom2Two Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Jeg synes det er kjempeskjønt:-) Hadde det faktisk på listen da eldstemann ble født, men mannen syntes det var forferdelig. Det samme synes han om Eyolf, et annet navn jeg liker:-p
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Synes det er fint, så lenge det passer med etternavnet da.
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 jeg synes ikke det er fint, men heldigvis er vi alle forsjellig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå