Gå til innhold

Verdens nydeligste blindtarm : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Natt til mandag 29.oktober kom vår fantastiske jente til verden.

Jeg ble innlagt på obsposten pga magesmerter 27. oktober noe som de til slutt fant ut kunne skyldes blindtarmbetennelse. Så natt til mandag ble jeg i all hast lagt i full narkose for å få fjernet blindtarmen. Da jeg våknet opp hadde jeg blindtarmen inntakt men den lille jenta vår var blitt tatt ut med keisersnitt siden de trodde jeg hadde blødninger i livmoren. Dette skjedde i uke 35 av svangerskapet. Alt var vel med lille Tone så vi fikk henne til oss på Barsel dagen etter fødselen siden hun var så flink til å spise. Hun var 1980 gram og 46 cm da hun kom til verden.

Nå har vi vært hjemme alle tre i to uker og alt går kjempefint. Vi er superhappy og stolte både far og mor : )

Full fødselshistorie kommer senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det må da ha vært litt en opplevelse ! :-)

Gratulerer så masse med lille Tone! Kos dere masse videre, og jeg gleder meg til å lese historien :-)

hmmmmrpff! det var da svært til sniking i køen for tiden da! ;-)

Skrevet

gratulere så mye, trodde først at du bare hadde fått ut blindtarmen:P

Enig med Athina, alle sniker for tiden;)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Skrevet

Gratulerer:)

Skrevet

Ja skal ikke legge sjul på at dette var en heftig opplevelse! Langt fra den naturlige fødselen vi hadde sett for oss og en skikkelig berg og dalbane av meninger fra leger og jordmødre og leger i to dager i forkant.

Men det tøffeste var faktisk å tilbringe ni dager på Sykehuset og ha en kropp med to operasjonssår og en liten jente som du ikke får se med en gang. Men utrolig å se at jenta vår var klar til å komme ut selv om hun helst skulle vært i magen min enda..........Og hun er kjempesterk!

Takk for alle gratulasjoner : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...