Gå til innhold

Flere enn meg som har adventsgaver istedefor pakkekalender?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orket ikke lenger 48 "tulle"gaver til pakkekalenderen.... Det er jo håpløst å finne passende småting til gutter synes jeg. En gutt på 8 år trenger liksom ikke 13 viskelær eller 8 blyantspissere....

Så vi startet i fjor med adventsgaver istedet. De hadde hver sin sjokokalender, og barnetv-kalender som de åpnet hver dag, også fikk de en pakke hver søndag når vi tente adventslys.

Istedefor 7 pakker til 10-15 kr hver dag, fikk de en til 100-150 på søndagen. Og gutta var storfornøyde;o))

Storegutt kom og spurte meg nå om vi skulle ha pakkekalender eller lysgave i år. Da jeg sa lysgave, hoppet han av glede;o))

Flere enn meg som gjør det på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysgave var en kjempefin idè :)

Skrevet

Vi har ikke startet med pakkekalender ennå, men det der var et virkelig bra tips. Neste jul er snuppa 4,5 så da må nok vi også slenge oss på dette, og da skal jeg jammen stjele ideen din:)

Skrevet

Det var en god ide:))

Her i huset åpner de paake kalenderen hver sin dag,så blir det ikke så himla dyrt,og de får litt finere ting!

Jentene er stor fornøyd med det, i år får lillesøster på 2 også være med, så da blir det hver tredje dag.

I tilegg har de en sånn liten sjokoladekalender!

Skrevet

det var en god ide :o)

skal huske på det til lille blir litt eldre!

Skrevet

Det har vi også.

Bruker og pakke en mini!!! ting inn hverdag. En pakke rosiner, en liten sjokolade ell.

søndag gir vi en større gave.

Skrevet

Det var en god ide :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...