Miss Dynamite Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 har ikm rundt 17-20ende... en deeel symptomer som hodepine(konstant hver dag) noe kvalme utroli såre nipler(bare nipplene)de er helt mørke) mens smerter tidligere,nå er de helt borte...(er DETTE POSITIVT??) stikkinger nederst i magen veldi oppblåst,mye luft jah.. noe dårli mage.. :D dette er første mnd med pergo, så er ganske spennende! hva tror jentene..?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Høres jo ut som graviditetssymptomer, men er vanskelig å si. Ofte går man jo og kjenner ekstra godt etter, og da tror jeg man til og med kan inbille seg ting selv om man ikke er klar over det. MEN jeg vil ønske deg masse lykke til :-D Håper du får en positiv test :-D
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Hehe.... Signerer det Nonnings skriver her jeg! Er man prøver så kjenner man innmari etter om det KAAAN være et graviditetssymptom det , det og det! hehe.... Denne gangen når det klaffet for meg, så kjentes det rett og slett ut som om at jeg skulle få mensen når tid som helst! Så hadde jeg i tillegg så ømme pupper at jeg var grønn i trynet da! hehe.... Men lykke til! Håper det har klaffet for dere!!
Miss Dynamite Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 takker for svar jenter jeg har vært prøver så lenge at det med å lete etter symptomer, er nesten borte..hehe.. har ikke alt dette på en gang nå, mest puppene nå, jeg pleier å sove på magen, og inatt våknet jeg at jeg nesten"skrek" fordi puppene ble most..hehe.. typen er nervøs as,hehe..for bare han vil "kose"litt med de får jeg noia..Hiihi håper det har klaffet jeg også En stoor del av meg går og tenker at mensen kommer i løpet av veldi få dager!! av og til blir det ganske så "vått"der nede og jeg tenker, faaaen nå kom mensen!! men så er det utflod, noe som jeg aldri har før mensen.. men men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå