Gå til innhold

AntiP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det plass til PM i kassa mi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke antiparis en egen kasse hvor hun kan få sånne beskjeder da? eller er den like full som din var.. hehe.. der fikk du skryte litt også. herregud så teit å være en såkalt anonym med nick..

AntiP

Skrevet

Skryte litt? *knegg* Av hva da, at jeg ikke er flink til å rydde i postkassa mi?

PS Er det vondt med all den piggtråden i rompa?

Skrevet

ja jeg har masse piggtråd i rumpa..

AntiP

Skrevet

Jeab,

Kjempefint! Vi skal ut en liten tur, og så skriver jeg en ny melding når vi er tilbake.

AntiP,

Jeg lurte på hvor du hadde blitt av.

AntiP.

Skrevet

Aargh! Feilmelding City! Heldigvis 'følte jeg på meg' at meldingen ikke ville gå gjennom, så jeg kopierte den. He he. Jeg skal forsøke et par andre teknikker, men hvis de ikke funker så kan vi kanskje la en felles bekjent gi deg min mailadresse. Jeg prøver noe annet først.

AntiP.

Skrevet

Ingenting funker. Er det i orden for deg om du ber vår felles bekjente om min mailadresse? Jeg har full forståelse om du foretrekker å holde deg her, men lover å ikke legge noen vannmelon på trappa di uansett.

AntiP.

Skrevet

Går bra det, men er meldinga veldig lang? Har du prøvd å sende den i to omganger?

Skrevet

Jeg husket det tipset, men det gikk likevel ikke. Nå prøvde jeg å sende en superkort testmelding, og den gikk gjennom. Jeg skal dele meldingen ytterligere opp, og håper den går gjennom da.

AntiP.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...