Ikkelektuell Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Nå er det plass til PM i kassa mi!
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 har ikke antiparis en egen kasse hvor hun kan få sånne beskjeder da? eller er den like full som din var.. hehe.. der fikk du skryte litt også. herregud så teit å være en såkalt anonym med nick.. AntiP
Ikkelektuell Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Skryte litt? *knegg* Av hva da, at jeg ikke er flink til å rydde i postkassa mi? PS Er det vondt med all den piggtråden i rompa?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 ja jeg har masse piggtråd i rumpa.. AntiP
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeab, Kjempefint! Vi skal ut en liten tur, og så skriver jeg en ny melding når vi er tilbake. AntiP, Jeg lurte på hvor du hadde blitt av. AntiP.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Aargh! Feilmelding City! Heldigvis 'følte jeg på meg' at meldingen ikke ville gå gjennom, så jeg kopierte den. He he. Jeg skal forsøke et par andre teknikker, men hvis de ikke funker så kan vi kanskje la en felles bekjent gi deg min mailadresse. Jeg prøver noe annet først. AntiP.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Ingenting funker. Er det i orden for deg om du ber vår felles bekjente om min mailadresse? Jeg har full forståelse om du foretrekker å holde deg her, men lover å ikke legge noen vannmelon på trappa di uansett. AntiP.
Ikkelektuell Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 Går bra det, men er meldinga veldig lang? Har du prøvd å sende den i to omganger?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Jeg husket det tipset, men det gikk likevel ikke. Nå prøvde jeg å sende en superkort testmelding, og den gikk gjennom. Jeg skal dele meldingen ytterligere opp, og håper den går gjennom da. AntiP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå