lenej :o) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 gratulerer med dagen til jonah! :) igår, så gnall han så, å min kjære sa, "jonah, slutt no å gnell så" - å da sa eg han e så liten å skjønne ikke nåkka, han e jo ikke 1 år engang! no kan eg ikke si d mer... takk for hyggelig sms Riga! :)
Himmel og hav Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Gratulerer så masse med dagen til Jonah!
lenej :o) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 takk takk!! å takk himmel og hav, for vi fikk tatt masse flotte bilda takket være deg :) nå er siste gjestene dratt, så eg nyt stillheten, med min kjære pc, og en liten skål potetgull :) glemte jo fullstendig å servere gjestene snacks..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Gratulerer såååå mye =)
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 gratulerer.......du har masse godt i vente de neste mnd........ blir bare bedre og bedre.....
lenej :o) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 blir det noe bedre nå da? syns vi har det som plommen i egget her, vår lille famile :) med verdens deiligste lille baby!
nickoline og supermann Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 og den babyen blir til en liten gutt som kan masse rart.......... masse masse glede.............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå