*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Synes det er helt elendig nå jeg, de tingene de har er jo for det meste ting guttene mine allerede har.. Skjønner ikke helt hva jeg skal finne på når det år etter år er omtrent det samme utvalget....
Mom2Two Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Synes det er mest plastic fantastic i de ordinære kjedelekebutikkene... Handler mest på "Riktige Leker", "Sprell" eller bestiller fra Den Gamle Skole i Danmark (en institusjon i Danmark, de har utrolig mye fint). Ellers kjøper vi også en del i utlandet.
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Helt enig i det ja. Brio, br og extra leker er det jo bare drit i .... Har ikke vært på toys`r´us enda... kanskje de har noe ålreit der...
Mom2Two Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 mye plastikk på toys r us også...., men de har noe fint. Er det noe spesielt du er ute etter, eller leter du etter idèer til julegaver til ungene?
Regnbuemor til 2 Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Har ungene deres virkelig SÅ mye at dere ikke finner noe nytt til de. *sjokk*
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 leter etter ideer ja... :Lei av å kjøpe de samme bilene og lastebilene som hjulene detter av etter 2 timer he he...
camilla^ Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Da har de kanskje det de trenger av leker, sier min mann her. Sprell som nevnt over har masse, riktige leker osv. de har anderledes leker.
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 Jepp, mine har virkelig så utrolig masse leker. Har kjøpestopp nå, men må jo ha noe til jul da he he...
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 Jepp, de har det de trenger, men det er jo til jul da. Ingen barn vil vel åpne pakker med klær i til jul, hvis du skjønner...
Mom2Two Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 Jeg ville heller kanskje satset på fine bøker, flotte spill osv. Ting man ikke tar seg råd til å kjøpe til vanlig kanskje? De får jo gjerne masse slike plastikkgreier som underholder dem "der og da" på julkaften uansett, så ikke nødvendig å kjøpe mer av det. Jeg gir nesten kun bort bøker i julegaver, jeg, av prinsipp. synes de fleste unger har altfor mye leker. Bøker kan gå i arv og er alltid like !aktuelle" og blir ikke så lett ødelagte. Dermed er de også mer miljøvennlige.
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2007 Enig i det, men de har en så sinnsykt stor samling av bøker også, fra jeg og søsteren min var små og frem til nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå