danieI Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 i år gidder jeg ikke lage pakkekalender til lillebråk hvilken av kjøpekalenderne er bra?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Kjøpekalender med sjokolade du mener? Eller kjøpekalender med "dill"? Datteren min fikk en Prinsesse-kalender i fjor, med småting oppi, den likte hun. Jeg er fornøyd med billige sjokolade-kalendere fra Rema=)
danieI Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 prinsesseting hadde vært fint vøtt, hvor kjøpte du den? og kan noen legge dette på skravle for meg? på forhånd tack
@--->---- Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 ta en tur innom en lekebutikk. utrolig mange varianter gadd heller ikke stresset med julekalendergaver. tok en tur innom Brio, og der var det mange fine kalendere. bl.a. lego, playmobile, prinsessekalender, smykkekalender, en med noen hunder i som er veldig "in" nå (husker ikke navnet) og lundby dukkehus kalender. lykke til
danieI Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 åkei så lekebutikker selger sånt, da skal jeg nok klare å finne en takk for svar
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Den kjøpte jeg på Norli, og er 99% sikker på at den er i salg i år også, siden det tross alt er Disney-prinsessene og det er alle småjenters store drøm.
d",)~^~^~ Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Hvis jeg legger dette ut for deg på skravle, vil du da at jeg siden skal legge de svarene du får på krangle? For jeg går ut ifra at du heller spiser biller enn å vise deg på skravle?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 han har allerede fått det svaret han var ute etter.
danieI Skrevet 18. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 18. november 2007 det hadde vært jævlig fint biller før skravle? nja...nei, men jeg er lat så kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå