Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei! Jeg skal sterilisere meg under keisersnitt om fire uker. Leste i et annet innlegg her at kvinnen kan få lidelser i etterkant av sterilisering!!!! Er det noen som kan hjelpe meg med svar på hvilke lidelser jeg utsetter meg for og er det ikke heldig for kroppen min å gjøre det? Hvis det ikke er bra for kroppen er det vel best at mannen min steriliserer seg.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det er iallfall enklere for mannen å angre i ettertid... og et lettere inngrep tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå