KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Endelig!!! Etter over 1,5 år med prøving fikk jeg positiv test i dag;) På 20 mnd dagen til Cornelia faktisk, hipp hurra =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Gratulerer så masse.... så deilig da .
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 gratulerer. ¨når har du termin da?
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Det blir nok i slutten av juli:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå