Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er jeg rar som ikke har lyst til det? Vi hadde egentlig planlagt bryllup til våren, men jeg fant nettopp ut at jeg venter nr. 2. Jeg vil utsette bryllupet, sambo og alle andre i familien mener vi skal følge planen. Men jeg har lyst til å være slank og fin på bryllupsdagen! Ha på meg en nydelig kjole som er smal i livet, og ikke en uformelig "mamma"-brudekjole:-/ Hehe, dette er kanskje teite og barnslige ting å tenke på, men jeg har liksom drømt om bryllupet mitt siden jeg var liten, og i drømmene mine så jeg ut som en vakker prinsesse og ikke en pesende flodhest med kulemage:P
Mamma til verdens beste barn Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Jeg skal gifte meg når jeg er 6,5 mnd på vei, men har faktisk tenkt til å være en vakker prinsesse og ikke en pesende flodhest... Men de to foregående graviditetene har faktisk satt seg ganske pent da, ikke blitt feit og svær.. Kjolen min er nydelig, med tubeoverdel, empireliv og i chiffon og den faller tungt og naturlig rundt kroppen. Og hvem stråler mer enn en lykkelig gravid kvinne? Gleder meg skikkelig jeg og føler vi har tatt riktig avgjørelse (for oss vel og merke). Vil myyyye heller gifte meg gravid enn å vente ett år til jeg er i form igjen etterpå. Eller noen mnd etter fødsel og fortsatt ha litt barnemage (de aller fleste får jo dette etter to-tre barnefødsler..) og med ammepupper osv. Men kjære deg, alle er forskjellige og du må følge din drøm:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg følte det nok litt på samme måte som deg, HI. I tillegg har jeg lyst til å nyte et glass champagne og vin til maten uten dårlig samvittighet, så vi utsatte hele bryllupet til den lille er ca. 3,5 mnd, vi Da kan jeg pumpe meg og h*n kan ha barnevakt Ikke så farlig om jeg ikke er helt tilbake in shape, kjolen er kjøpt og den skal jeg inn i - sånn er det bare
Thea-81 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Her er det bryllup når jeg er 4,5 mnd på vei. Var nok litt skeptisk før til brud med mage - at folk skulle tro det var derfor man giftet seg. Men nå har jeg (selvfølgelig:) snudd helt rundt på det og tenker at en gravid brud må være noe av det vakreste. Alkohol den dagen betyr ingenting for meg...
hannemor72 Skrevet 23. november 2007 #5 Skrevet 23. november 2007 Første bryllupsdato ble utsatt pga første graviditet. Jeg kunne definitivt ikke tenkt meg å gifte meg det første snaue året etter jeg fikk barn. Følte meg nogenlunde fresh igjen etter 9-10 måneder. Vi hadde satt ny dato, men jeg ble jemmen gravid igjen. Det var planlagt, akkurat som bryllupet. Det er så mye i livet som skal klaffe,og tilfeldigvis klaffet alt for oss samtidig (jeg er heldig som bare behøver å tenke på å bli gravid for å bli det). Mannen ville utsette bryllupet igjen fordi han er redd jeg ikke skal nyte dagen fult ut. Men, jeg stiller i superfin kort kjole, 6,5 mndr på vei. Alternativet er å utsette et års tid, igjen, og da kan det jo skje andre ting i livet som forhindrer bryllup. Jeg tar både i pose og sekk, og gleder meg selv om jeg har vært skikkelig skral i dette svangerskapet!
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 25. november 2007 #6 Skrevet 25. november 2007 Hadde avlyst. Ville aldri ha gifta meg når eg var gravid. Rett og slett fordi eg ikkje føler meg heilt vel (hormoner, opplåst, kvisete, bekkenplager etc) i tilegg føler eg for å skåle med både champagne og cocnag på bryllupsdagen. Og dessutan reise på bryllupsreise med min kjære der vi kan dele ei flaske rødvin og koses utan å måtte ta hensyn til at eg er gravid.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes det er koselig med en gravidmage på en brud, men jeg synes du skal følge drømmen din.. Det er utrolig viktig at dagen blir slik du alltid har ønsket den. Det skal jo tross alt være kun en gang i livet man gifter seg og da er det viktig at du kan tenke tilbake på denne dagen med glede. Selv hadde jeg nok giftet meg til tross for en uventet voksende mage Du kan jo få flotte kjoler uansett og de trenger slett ikke være store og uformlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå