Gå til innhold

Trenger litt hjelp!?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tante rød skulle kommet på mandag...tok en CB på onsdag og den viste neg! :( Men jeg har fremdeles ikke fått det... det er liksom bare litt lyse rosa farge på papiret da jeg er på do (sorry detaljer). Virker som det liksom ikke kommer helt i gang! Sånn har det vært siden fredags kveld... har heller ikke noe spesielle mens symptoner! Pleier å ha det! Er det lov å håpe eller hva trur dere?? Prøvd siden mars og ikke hatt det sånn en eneste gang før... Håper noen vil svare meg;)

 

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er lov å håpe ja. Jeg har hatt slike blødninger alle mine svangerskap, men aldri utenom. Selv om en test er negativ så kan likevell være gravid. jeg hadde nok tatt en ny test jeg

Skrevet

Glemte å nevne det at jeg også har hatt kviser på ryggen(Har kanskje ikke noen betydning om hvor de er??)!! Det er noe jeg nesten aldri har!!!

Skrevet

Vil ha flere svar...hva trur dere??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...