Gullklumpen! Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Tante rød skulle kommet på mandag...tok en CB på onsdag og den viste neg! Men jeg har fremdeles ikke fått det... det er liksom bare litt lyse rosa farge på papiret da jeg er på do (sorry detaljer). Virker som det liksom ikke kommer helt i gang! Sånn har det vært siden fredags kveld... har heller ikke noe spesielle mens symptoner! Pleier å ha det! Er det lov å håpe eller hva trur dere?? Prøvd siden mars og ikke hatt det sånn en eneste gang før... Håper noen vil svare meg;) Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 det er lov å håpe ja. Jeg har hatt slike blødninger alle mine svangerskap, men aldri utenom. Selv om en test er negativ så kan likevell være gravid. jeg hadde nok tatt en ny test jeg
Gullklumpen! Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Glemte å nevne det at jeg også har hatt kviser på ryggen(Har kanskje ikke noen betydning om hvor de er??)!! Det er noe jeg nesten aldri har!!!
Gullklumpen! Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Vil ha flere svar...hva trur dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå