Gå til innhold

Hva gjør jeg nå?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært slutt mellom meg og bf siden mars.

Vi har ei jente i lag,og har den siste tiden prøvd å få forholde til å fungere igjen.

Jeg har en grense for meg selv at innen jeg er 32 skal jeg ha en til baby,ellers blir det ikke flere..

Har litt over ett år igjen på denne grensen min..

Nå har bf spurt om ikke vi kan planlegge en søster eller bror til snuppa vår...må si jeg ble paff da han begynte å prate om det..

Trodde ikke han skulle være den som ville dette først da..

Jeg er egentlig klar for nr.2,men er jo litt usikker i forhold til at vi har hatt endel problemer.

Men det er uaktuelt for meg å få barn med noen andre enn han som er far jenta mi..

Er så usikker...men vet jo at jeg vil ha et barn til..

Og om forholdet ikke skulle fungere vet jeg at jeg fint klarer meg alene med 2 barn..

Hva ville dere ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Det ble slutt i april...har også en jente i lag. Jeg er 26,men ønsker meg flere barn før jeg er 30...vil ikke ha en annen far inn i bildet...Det er så vanskelig. Har ikke noe svar til deg. Det er jo komplisert nok som det er. Kan ikke se for meg åforholde meg til enda en familie, hvis jrg skulle fått barn med en annen. Ingen ønsker seg et sånt liv. vi må bare ta vare på jentene våre=)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ville anbefalt at dere først og fremst avklarte hva slags forhold dere har/skal ha før dere planlegger et nytt barn. (Siden du sier at dere prøver å få det til å funke igjen) Kanskje barnefar tenker at et nytt barn skal hjelpe på forholdet i stedet for å ha et ønske om barn nr 2...eller begge deler. Greit å få klargjort det. Men hvis du vet at du greier deg med 2 aleine så er det jo bra siden dere allerede har problemer...hadde jo vært ideelt at dere fikk orden på dem først.

Men skjønner godt at du vil ha et barn til med nettopp ham. Selv ville jeg ikke ha et enebarn (siden jeg har dårlige erfaringer med det selv), så jeg er kjempeglad for at jeg har 2 med samme far (da blir situasjonen deres helt lik...jeg har også dårlige erfaringer med halvsøsken). Men nå var det jo ikke slutt mellom oss før jeg var gravid med vesla. Det er litt rart å tenke på at hvis jeg ikke hadde blitt gravid så hadde vi kanskje vært sammen nå (hun var uplanlagt, han ville at jeg skulle ta abort, og jeg var skikkelig drittsekk i 1. trimester). Blei også slutt her i mars.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...