en-to-tre Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Fått vite på ultralyd i uke 14 og 18 at det er et kjønn, legen har enten sett tuten eller kjønnsleppene tydelig, og ut har det kommet det motsatte?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Dette har jeg hørt mange historier om. At de har tatt feil. Særlig hvis de mener det er jente.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jepp det hender det ja. En kolega av mamma hadde tre ultralyder hvor de alle gangene sa de ventet en gutt. De handlet inn masse blått, men ut kom ei lita jente:)
en-to-tre Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 takk for svar. flere med erfaringer?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 En av mine venninner fikk beskjed på 5 (!!!) UL at hun heeeelt tydelig ventet en liten jente! Ut kom lille Erik! Var jo ei på BIM som fødte i sommer som fik samme beskjeden på flere UL at hun ventet jente, ut kom lille Ruben!
Snupsipus Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg er også veldig spent på kjønn.... Fikk vite på rutine-ul i uke 19 at det var jente. Var på 3D ul i uke 26 og fikk samme beskjed. Legen var faktisk så sikker på kjønn at han skrev "dame" på bildet jeg fikk med;-) Men er likevel litt i tvil, siden jeg hører om flere som har "bommet" på kjønn, spes i forhold til jente.... Er selvsagt ingen krise, men er liksom så rart når man er instilt på at det blir det ene også blir det det andre liksom....
to-store-to-små-en-liten-en Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Veninne av meg fikk med to forskjellige barn, beskjed om at dette var gutter uten tvil (noe det absolutt IKKE var...)
en-to-tre Skrevet 18. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2007 oi, da ble jeg plutselig i tvil. var sikker jeg nå og klar for handling, men da spørs det om jeg må holde meg til de nøytrale fargene da:)
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 Dette har skjedd med to av venninnene mine også, fikk vite at de skulle ha gutt, å ut kom det jente:) Men er det noen som har fått feil beskjed på 3d ul da? Har hørt at den er ganske sikker... Hvis ikke sliter vi, for her er det bare gutteklær:P hehe... Vi fikk jo bilde av tissen hans, og jeg var der i uke 25? kan man ta feil da?
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Sambo har forresten dette bilde som bakgrunn på data`n sin, stakkars gutt;) hehe
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 jordmoren som tok ultralyd på meg i uke 18 sa att vi måtte bare begynne å handle kjoler...så stakkar hun om hun tar feil..for vi har tatt sjangsen på rosa bilstol...
pandabjørn Skrevet 20. november 2007 #13 Skrevet 20. november 2007 jeg var på min 6 ul i dag (38+4) og legen sa også at jeg venter jente, det har det aldri vært noe tvil om for nå har 3 forskjellige jm/leger sagt at det er ei jente jeg får...... så jeg blir ganske paff i morra om det ikke er Linnea som kommer ut av magen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå