Gjest Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 1 jul vi skal feire hjemme... vi har invitert min mor og min stefar, svigermor, svigerinne med jenta si, og svigerbror m/dame (tror ikke de kommer) Mamma takket nei fordi de andre skulle komme........ Er SÅ skuffet..... Klage klage klage.........
Under den hvite bro Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 huffda...men det går sikkert bra...klem til deg...er faktisk noen som blir aldeles alene til jul da....snufs hehe
Stratos med 3 barn Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Moren din liker ikke svigerfamilien din? Hadde det vært min mor hadde det vært helt ok for meg! Da fikk a feire alene....
d",)~^~^~ Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Skjønner godt at du blir skuffet, men den som blir invitert er jo i sin fulle rett til å takke nei. Selv om grunnen er dårlig.... Er jo hun som går glipp av julefeiring med dere :-)
Koala *g07* Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Skjønner deg virkelig. Det er ikke ditt tap, men hennes. Synd det skal være slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå