Monajenten Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Noen som har en instrumental versjon av denne sangen, eller vet hvor det går an å få tak i det? Må være den originale versjonen, bare uten vokal.
Monajenten Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg også. Og jeg har fått den store æren av å få lov til å synge den i kirken i bryllupet til en dibber. JEG ER HELDIG!!!
Karomamma Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Den er fin Jeg sang den i vielsen til en dibber i august, med gitar faktisk, og det ble veldig bra! Har bare hørt pg sett mp3 med originalversjonen, så det spørs om du må få noen til å spille inn kompet for deg hvis du skal ha singback...
Monajenten Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Hmmm ja, jeg tenkte egentlig å ha singback. Kunne ha spilt gitar til, kan tenke meg det er veldig fint, men jeg syns at alle instrumentene utgjør så veldig mye i sangen, så ville gjerne hatt med alt.
♥Snulder Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg bekrefter herved at Karomammas versjon med gitar var knallbra!!! ;=)
lille je Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jeg har den på singel, og da er det vel stor sjans for at instrumentalen er på den.... Skal se om jeg finner den.... Må sende deg den i såfall, for jeg får ikke lasta inn musikk på pc'n lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå