Gå til innhold

Ang. 3d UL... SE HER!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor nærmeste sted hvor man kan ta 3D ul i forhold til sørlandet? og om det er for tidlig å ta det i uke 14-16?

evt pris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok inn te Oslo,nøtterøy for og gjøre det.

Det har det på sykehuset i kr.sand,men det er bare i tilfeller der de skal avdekke om det er noe alvorligt galt med barnet.

Skrevet

ja dette lurer eg å på.. vi har kjempe lyst på 3d ultralyd...men e jo umulig å finne noe på nettet eller noe om d... s si ifra hvis du finner ut av d då!... : )

Skrevet

bor forresten i kr.sand vi då!

Skrevet

I Moss har de UL. Ferja Horten-Moss også er dere der ;) Koster 1000kr og de er veldig flinke. Får med en cd med bilder etterpå. Knøttet ultralyd heter det.

Skrevet

Man anbefaler å ta 3D når du er mellom 22.-28. svangerskapsuke. Det er da du får det beste resultatet.

Skrevet

vet du hva klinikken i porsgrunn heter, evt nettadresse/tlf nummer?

Skrevet

vi skal på 3d ul neste mandag, men ikke for å sjekke om noe er galt..

vi var bare heldige å få det den dagen. men sant at det ikke går an å bestille privat 3d i kristansand.

Skrevet

Det anbefales å ta 3D-ul senere i svangerskapet!

Har selv sett 3D-bilder av en unge i uke 16 og det synes jeg så skremmende ut! :( Man så liksom ikke ansiktstrekk eller noe! :( Bare en unge som var innmari tynn og liten! :(

Så hvis dere skal få et så bra bilde og opplevelse som mulig, så ta etter uke 24 ihvertfall! :) Det er min oppfatning! :)

Skrevet

det er egentlig samboeren min som er så gira på å gi bilde i "julegave" til de kommende besteforeldrene... det er derfor vi vil gjør det-

så får bildene bli som de blir ;-)

Skrevet

tenkte jeg skulle prøve å ta en 3d ul like før jul for da er jeg i uke 20/21 spørs jo om jeg får time da men...for da er ikke babyen hverken for "liten" eller fått sånn kjempe dårlig plass enda....men jeg må også finne ut hvor i verden jeg må dra,bor i fredrikstad....

Skrevet

I Porsgrunn kan du ta det hos Dr.Heldaas 35 55 62 37

eller Olavsgaten Legekontor 35 55 81 11

Vi tok det hos Olavsgaten Legekontor og er STORFORNØYDE!

Kostet 800,- fikk med dvd og mange bilder. I tillegg er de som jobber der så hyggelige at det er verdt pengene bare det! :)

Skrevet

Hei

3D bilder bør tas mellom uke 24-34 for å få best resultat. Tviler på om du kan ta det så tidlig som 14-16.

Vet ikke hvor på sørlandet man kan gjøre det, men i Oslo kan jeg ihvertfall anbefale Majorstua klinikken.

For mer info. se her http://www.majorstuaklinikken.no/#Anchor-49575

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...