Plutseliten :) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Julaften i år har vi bonusbarna,og med 4 unger bestemte vi oss for at det var minst styr å være hjemme Og vi får også laget en egen tradisjon annet hvert år. Og har sagt til de som vil,at de er velkommen til oss... Så nå blir vi plutselig maaaaaange Foreldre,svigers,søsken,svogre,nevøer og nieser ...14 foreløpig,og med ulike landsdelsmattradisjoner...blir det både pinnekjøtt og ribbe,multekrem og riskrem ) Nisser,pakker,full fart og med instrumenter til flere av barna blir det jaggu eget husorkester Det er godt det enda er noenogtretti dager til ))
Plutseliten :) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. november 2007 Haha...om jeg er så trøtt at jeg sovner,så kan hvem som helst komme....er egentlig veldig glad i elefanter,så ja både delfiner og heffalompen er også velkommen ))) Jeg får prøve å delegere litt oppgaver,men kjenner jeg meg selv rett...så disker jeg opp med alt selv. "det er jo bare..."ikke noe problem" Men moro blir det )
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Det høres jo kjempehyggelig ut. Koselig når alle har lyst til å komme. Det er en ting som er grei å delegere bort. Og som er fantastisk deilig å slippe etter kjas og mas og styr og pikkpakk i forb. med selskapeligeter. Nemlig : OPPVASKA! Blæh. Finnes ikke no værre etter julemiddagen. Få gjestene til å ta av bordet og vaske opp, mens du slenger beina på bordet og synger noen lekre julesanger for dem
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Det er så koselig når en kan feire jula sammen. I år skal både mamma(pappa er død),søstra mi med familie og svigerforeldra mine feire sammen med oss. Gleder meg til at vi blir mange i jula. Gruer meg litt med tanke på jula fordi vi mangler en.. Håper dere får en kjempe fin julefeiring.. Ps tiden går raskt frem mot jul ;0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Det blir sikkert kjempekoselig! Du får delegere oppgaver og la alle få sitt ansvar:-) Det funker som regel bra det:-) Her har vi vært 15 til middag i dag, og jeg tok hele jobben på forhånd, men jeg skal love deg at oppvasken hoppet jeg glatt over:-) Det er superhyggelig å samle familie rundt langbord og vi endte opp med at samtlige satt og tegnet etter middagen i dag vi:-) Snakk om barnslig gjeng da.......her ble det hester som lignet hva som helst, blå og rød juletrær, bygninger som ikke var til å bo i og masse annet moro. Men du, få de andre til å ta med julekakene og snopet da vel, så er mye gjort:-)
♥Snulder Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Slitsomt men hyggelig!!! Arbeidsdeling er et godt tips;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå