Gå til innhold

Fullt hus.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julaften i år har vi bonusbarna,og med 4 unger bestemte vi oss for at det var minst styr å være hjemme :) Og vi får også laget en egen tradisjon annet hvert år.

Og har sagt til de som vil,at de er velkommen til oss...

Så nå blir vi plutselig maaaaaange :)

Foreldre,svigers,søsken,svogre,nevøer og nieser ...14 foreløpig,og med ulike landsdelsmattradisjoner...blir det både pinnekjøtt og ribbe,multekrem og riskrem :))

Nisser,pakker,full fart og med instrumenter til flere av barna blir det jaggu eget husorkester ;)

Det er godt det enda er noenogtretti dager til :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha...om jeg er så trøtt at jeg sovner,så kan hvem som helst komme....er egentlig veldig glad i elefanter,så ja både delfiner og heffalompen er også velkommen :))))

Jeg får prøve å delegere litt oppgaver,men kjenner jeg meg selv rett...så disker jeg opp med alt selv. "det er jo bare..."ikke noe problem"

Men moro blir det :))

Skrevet

Det høres jo kjempehyggelig ut.

Koselig når alle har lyst til å komme.

Det er en ting som er grei å delegere bort. Og som er fantastisk deilig å slippe etter kjas og mas og styr og pikkpakk i forb. med selskapeligeter.

Nemlig : OPPVASKA! Blæh. Finnes ikke no værre etter julemiddagen.

Få gjestene til å ta av bordet og vaske opp, mens du slenger beina på bordet og synger noen lekre julesanger for dem

Skrevet

Det er så koselig når en kan feire jula sammen. I år skal både mamma(pappa er død),søstra mi med familie og svigerforeldra mine feire sammen med oss. Gleder meg til at vi blir mange i jula. Gruer meg litt med tanke på jula fordi vi mangler en..

Håper dere får en kjempe fin julefeiring..

Ps tiden går raskt frem mot jul ;0)

Skrevet

Det blir sikkert kjempekoselig!

Du får delegere oppgaver og la alle få sitt ansvar:-)

Det funker som regel bra det:-)

Her har vi vært 15 til middag i dag, og jeg tok hele jobben på forhånd, men jeg skal love deg at oppvasken hoppet jeg glatt over:-)

Det er superhyggelig å samle familie rundt langbord og vi endte opp med at samtlige satt og tegnet etter middagen i dag vi:-) Snakk om barnslig gjeng da.......her ble det hester som lignet hva som helst, blå og rød juletrær, bygninger som ikke var til å bo i og masse annet moro.

Men du, få de andre til å ta med julekakene og snopet da vel, så er mye gjort:-)

Skrevet

Slitsomt men hyggelig!!! Arbeidsdeling er et godt tips;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...