dolly29 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Som overskriften sier, så har jeg smerter og er hoven rett under koken på innsiden. Det er bare på den ene foten jeg har vondt. Kan føles ut som om jeg har trødd over. Har nettopp kommet hjem fra ferie hvor vi gikk ca 10 til dagen. Shoppingsferie. Er litt bekymra for om dette er normalt, og om noen av dere som er plaget med vann i kroppen kan oppleve det smertefullt? Er 23 uker på vei
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Ring legevakta, det kan være blodpropp.. Sier ikke att det er det, men har hatt lignende smerter og fikk beskjed om å komme opp å sjekke det:) Det var ikke det med meg altså, det var bekkenet som hadde klikka, og lå og gnagde på en nerve.. Men hør med de så er du sikker:) Lykke til:)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Huff da. Kan høres ut som blodpropp. Vi er jo ekstra utsatte som gravide. Regner vel i grunn med, at du nå har kontaktet lege. Håper det går fint. Lykke til.
Fru.Antonsen Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg er veldig plaget m vann i kroppen. Dette fører til at hvis det er dager jeg har spist mye salt/sukker, drukket mye brus eller liknende så får jeg sånne "pensjonistankler" som ser ut til å være sprekkeferdige pga hevelse. Ja dette kan gjøre vondt men stort sett ikke...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Går det bra med foten din "dolly29"? Håper ikke det var noe alvorlig da... Håper det "bare" er vann i foten din, etter alt shoppingen. Dersom det er blodpropp, så er jo stedet også veldig varmt, og det skriver du jo ikke noe om. Krysser fingrene jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå