3stk Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Er det noen som vet om det er noen steder man kan sjekke hvem som eier en bil?
Gjest -<<- Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Du får vel gjerne opp et navn dersom det er en heftelse på bilen og du søker i brreg. no, men sånn generelt så nei - registre over bileiere er ikke offentlig tilgjengelige. Det finnes selvsagt måter å få tak i dem på likevel, om grunnen er god nok eller du lyver greit.
Gulosten™ Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg sjekket det ved å ringe Biltilsynet, en gang en bil hadde feilparkert på min arbeidsplass sin parkeringsplass. Var ikke noe problem å få oppgitt hvem som eide den. Nå var dette riktignok en leiebil, og grunnen til at vi ville vite hvem som eide den var fordi vi måtte få den fjernet.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg har fått oppgitt dette flere ganger ved å ringe politiet. De har ikke hatt noen problemer med å oppgi det, tydeligvis. Har også blitt oppringt et par ganger fordi mannen har feilparkert. (Jamen, du skjønner, det er så vanskelig å forstå skiltene).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå