*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Ble det noe av leilighetskjøpet? Hvilken gikk dere for? Den dyre el billige?
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 La inn bud påd en dyre får vite om vi får den i morgen :-S
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Håper dere får den, den var lekker, hvis det er den jeg tror det er;-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Ja jeg også, går å er helt kvalm i dag hehe er så innmari spent..
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 Det skjønner jeg godt:-) Lykke til i alle fall:-) Du forresten, hvordan fikk dere tak i hun klarsynte dere brukte i forbindelse med når faren din døde? Har tenkt litt på å prøve det samme, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne, hvem som er seriøse osv....
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jo takk sender deg det på pm jeg snuppa..
Gjest Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Blander meg inn litt jeg... Ble bare litt nysgjerrig på "klarsynt" etter faren din sin død... Hva det gikk litt ut på? Hvis du vil fortelle da.
Gjest Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Vi klarte rett og slett ikke få fred etter at pappa døde så vi oppsøkte noen klarsynte for å finne ut av hvordan han hadde det o.l. + at vi lurte på om det var han som var her å tullet litt med forskjellige tng. Snakket med ei som var helt fantastisk! Hun fortalte ting som kun pappa kunne ha visst, familiehemmeligheter o.l. Og hun visste kun at vi var 2 personer som ville ha kontakt med en som var død, hun visste ikke kjønn på noen av oss, ikke navn, ikke hvor vi bodde, hvor gamle vi var eller noen ting. Av "filleting" som hun nevnte så kan jeg jo fortelle om ledningen til internettkoblingen vår, internett falt ut hele tiden og vi forsto bare ikke problemet, damen fortalte oss at pappa sa at vi måtte bytte ledning fordi den hadde et lite brudd ca 5 cm fra den ene enden. Når jeg sjekket så var det AKKURAT sånn :-S 5 cm fra den ene enden hadde ledningen et lite brudd som ingen av oss hadde sett tidligere. Hun kunne også fortelle at pappa var veldig fornøyd over at mamma endelig hadde fått ut fingeren å kjøpt de siste krystallglassene somd e manglet (2 uker etter at pappa døde var jeg og mamma på hadeland å kjøpte likørglass) Veldig spennende i grunn
Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Oii..... Du tror ikke du har noen referanser til en sånn person....? Jeg kunne faktisk veldig gjerne muligens prøvd noe sånt selv:) Kanskje det kan hjelpe meg litt og:)
*Minnie Mus* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. november 2007 Takk skal du ha:-) Helt utrolig at de faktisk kan se slike ting:-)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #13 Skrevet 18. november 2007 Sender dere en ny pm begge to sa feil navn jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå