Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Når man skal kjøpe amme bh. bruker vanligvis 80 b.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 minst en.. kanskje to. dvs 80 C evt D på deg..
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 85c eller d? Mine bher har iallfall blitt trangere rundt livet også...
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 bruker vanligvis eller bruker nå når du er gravid, og i så tilfelle, hvor langt er du på vei? himla stor forskjell der...
Maigullet Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Jeg har tidligere kjøpt amme bh en størrelse opp i både cup og rundt brystkassen, og det har i alle fall passet etter mine to første fødsler, så satser på at det stemmer nå også. Kan jo kanskje være lurt å kjøpe et par og så heller kjøpe flere etterpå når du vet det sikkert
Soulsister Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Alle snakker om disse store puppene man får! grrr jeg er 85B og kjøpte til min glede C-cup i amme-bh forrige gang. Kan si det sånn at det var MEGET god plass til ullinnlegg+ammeinnlegg! Jeg hadde masse melk og puppene ble hardere, men noen enorme mugger ble det ikke her. Så begynn med å kjøpe EN bh som er litt større. Unn deg heller litt shopping når du ser hvordan det går med størrelsen din. Uansett vil jeg anbefale at den IKKE er stram rundt ryggen, for jeg brukte bhn hele døgnet..... L
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Jeg gikk fra 75B til 80C - fikk ikke så mye større pupper, men på grunn av mye plager med brystbetennelse måtte jeg har plass til både engangsammeinnlegg og ullinnlegg. Dessuten er det viktig at bh'n ikke strammer for mye rundt ryggen - det kan gjøre deg mere utsatt for brystbetennelse og tette melkeganger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå