Gå til innhold

Hvor mange størrelser opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man skal kjøpe amme bh. bruker vanligvis 80 b.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minst en.. kanskje to.

dvs 80 C evt D på deg..

Skrevet

85c eller d? Mine bher har iallfall blitt trangere rundt livet også...

Skrevet

bruker vanligvis eller bruker nå når du er gravid, og i så tilfelle, hvor langt er du på vei? himla stor forskjell der...;)

Skrevet

Jeg har tidligere kjøpt amme bh en størrelse opp i både cup og rundt brystkassen, og det har i alle fall passet etter mine to første fødsler, så satser på at det stemmer nå også. Kan jo kanskje være lurt å kjøpe et par og så heller kjøpe flere etterpå når du vet det sikkert :)

Skrevet

Alle snakker om disse store puppene man får! grrr jeg er 85B og kjøpte til min glede C-cup i amme-bh forrige gang. Kan si det sånn at det var MEGET god plass til ullinnlegg+ammeinnlegg! Jeg hadde masse melk og puppene ble hardere, men noen enorme mugger ble det ikke her. Så begynn med å kjøpe EN bh som er litt større. Unn deg heller litt shopping når du ser hvordan det går med størrelsen din. Uansett vil jeg anbefale at den IKKE er stram rundt ryggen, for jeg brukte bhn hele døgnet.....

L

Skrevet

Jeg gikk fra 75B til 80C - fikk ikke så mye større pupper, men på grunn av mye plager med brystbetennelse måtte jeg har plass til både engangsammeinnlegg og ullinnlegg. Dessuten er det viktig at bh'n ikke strammer for mye rundt ryggen - det kan gjøre deg mere utsatt for brystbetennelse og tette melkeganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...