Gå til innhold

Vi må holde tradisjonen ved like = Nissefest:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må vi planlegge årets nissefest for små og store troll. En søndag er vel det som passer best for de fleste. Det ble jo ingen grillfest i år, men det kommer vel en ny sommer med litt mere sol & sommer. Nissefest MÅ vi derfor få til. Jeg vil se den stooooooore magen til Laffen. Så hvem kommer og hvilken dato foreslår dere? De 2 siste søndagene før jul er uaktuelt da jeg må jobbe.

Susemor, Dulosten, Pøbern, Bente69, Laffen hmmmmm hvem har jeg glemt? Girly vil kanskje og hvis noen andre i nærheten har lyst på en tur til Son så si fra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes kos ut hehe.

Kanskje jeg blir med neste år? hehe hvem vet...

By the way...ble ikke tid på tirsdag sorry...var altfor travelt...fikk tilbudet forresten..klemz

Skrevet

Skal sørge for at den stooooore magen blir ekstra stor til desember (lure nedpå en marsipanpølse til..) :o)

Kjempekos med nissefest, jeg er med!!

Kan ikke lørdag 1. desember, men sånn bortsettfra det er jeg gasnke tilgjengelig på dagtid :o)

Skrevet

Det kan se dårlig ut herifra dessverre.

Eneste søndagen vi kan, er til helga.

Og det blir vel for snøtt med tid.

Skrevet

Vi kan søndag 9. og 16..... Den 24. blir vel kanskje litt rart eller.....? Hehehehe

Skrevet

Skal vi si søndag den 9. desember da eller? Kanskje ikke juletre da, men det gjør jo ikke noe hehehehe.

Skrevet

*Sukk*

Dere får kose dere *S*

Den ekstravakta forfølger meg hele tiden merker jeg.

Skrevet

Nei, men jeg har tatt på meg en ekstra vakt da.

Og nå viser det seg at det skjer masse akkurat den dagen.

Det er ikke noe verre enn det.

Skrevet

9. desember er supert her :o)

Gleder meg!!

Skrevet

Ser ut som vi kanskje kan bli med allikevel.

Har du mulighet til å hente oss på toget?

Skrevet

ja klart det:) åååå det hadde vært kos...er så lenge siden sist nå! Vet du hvor det har blitt av susemor?? Må ringe henne i morgen tror jeg.

Skrevet

Lenge siden jeg har sett henne nå.

Er egentlig en skam å tenke på, siden jeg bor i gaten ved siden av.

Ja vi har vel ikke truffet hverandre siden vi var på Child Planet, om jeg ikke husker feil.

Må vite hvor vi skal gå av da, men det kan vi ta litt nærmere

Skrevet

ja kanskje susemor vil ta toget sammen med deg? Skal sjekke litt med dulon også om hun kommer......

Skrevet

Flotte greier

Ha en god natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...