MartinFelipe07 Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Vi får jo betalt i permisjonstiden,det er greit. Men vi får kun betalt for mandag til fredag! Kan jeg da jobbe lørdager eller søndager? Noen som vet?
TøffiTrynet☠ Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Nei, du kan ikke det, med mindre du har tidskonto.
MartinFelipe07 Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Bare jeg som synes NAV er luringer? Greit,vi får nesten 1 år til å være hjemme med de små,men er mye bak alt...Som mindre feriepenger,ikke jobbe i helgene,ikke 54 uker,du blir fratatt uker om du føder før o.l....Men men! Andre land har vel ikke slik mammaperm i det hele tatt som her i Norge,så skal egentlig ikke klage.. Neon som forresten vet om ektemann blir arbeidsledig....kan jeg da få hannes 6 uker over til meg?
Anquor Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Arrester meg om eg har oppfatta det feil men når eg var å spurte på NAV om eg kunne ta på meg å jobbe i helgane (for då er jo pappa'n heime) og så tenkte eg at eg kunne få forlenga permisjonen ellr noke sånt? blir no berre nokre dagar ekstra, men likevel.-... men neida eg kunne jobbe i helga men då trakk dei meg i permisjons utbetaling for ein dag, men ingen ekstra dag i permisjon.... og sidag eg får ca 670,- pr dag frå nav og kanskje kan tjene ca 870,- på ein laurdag så jobbar eg eigentleg berre for å få 200,- meir..... og det gidd eg ikkje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå