Sabina og gjengen Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Det gjør vondt å høre deg gråte Det er vondt å høre deg le Det er vondt å høre deg rope Rope på meg Jeg vil så gjerne holde deg Aldri slippe deg igjen Vil så gjerne si til deg at du er bare min Men pappa trenger å bli kjent med deg Jeg vil ikke høre deg rope på meg Jeg vil ikke at du skal være lei Jeg vil ikke at du skal tro jeg er borte Jeg er jo her Jeg hører deg Jeg vil bare holde deg Si at mamma er her Men du må bli kjent med pappa Du leker og koser deg Plutselig husker du Du løper til døra og banker Mamma? Jeg vil bare åpne å la deg komme inn Vil bare si at jeg er her Pappa prøver å være pappa nå.. Men mamma er her Mamma elsker deg.
Tråle i Trøbbel Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Skjønner at det kan være vondt...Men barnet trenger å bli kjent med pappaen og(jeg antar det er snakk om normalt samvær her)...Selv om barnet skriker trenger det ikke bety at h*n har det vondt, små barn er vare for endringer. Små barn er også veldig vare på følelsene til omsprgspersonen...H*n vil plukke opp om du er trist/lei deg/sint/motvillig til samvær og adoptere disse følelsene. Det beste du kan gjøre er å bite i deg egne følelser og være i overkant positiv når du omtaler samvær / pappa ol (uansett hvor vanskelig det må kjennes...) Det er barnets beste:-)
Sabina og gjengen Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg er så positiv som jeg bare får blitt.. Faren har samvær hos meg og jeg pleier å snike meg inn på rommet mitt med dataen eller noen bøker inniemellom, for marken går bare til meg hvis jeg er i stua med dem.. Men lilel marken står å slår i døra og gråter, det går jo over, men det er så vondt.. Faren får ikke ha han alene pga veeeldig mange avtalebrudd og han klarer ikke ansvaret, han tenker ikke sikkerhet og hva som kan være farlig/skummelt. virker til tider som om han gir faen, derfor er jeg ekstra redd, skulle ønske han ikke ville være pappa, da hadde jeg sluppet å være redd for den dagen som vil kome, når han skal ha marken alene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå