dritgrei hei hei! Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 jeg kløyp dritgreigutten i sida han fikk vondere enn planlagt og skulle få klype meg på akkurat samme sted like hardt :-))))) "Hahh... der fikk du som betjent"
solkrem Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 hahaha - sa han det? morsomt!! ....skrive ned i bok med en gang... Jeg må skryte litt - vi har begge skrevet i eidagbok fra lille bablegull var liten. Det er utrolig gøy å lese.
Plutseliten :) Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Herlig!! ) Det er sikkert og visst at du fikk som betjent Ja skriv det ned....de synes det er kjempegøy å høre når de blir større
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå