Gå til innhold

Flere som ikke hadde mage i uke 12?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hopper snart over hit, men er foreløpig på besøk fra 1.tri. Jeg er i dag 11+2, og ingen kan se at jeg er gravid ennå. Magen er riktignok større om kvelden, når jeg har spist mer, men om morgenen ser den omtrent ut som før. Bør jeg ikke begynne å legge på meg snart? Er ganske slank i utgangspunktet, så jeg trodde det kom til å synes tidligere på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet ditt ligger fortsatt godt gjemt nede i bekkenet ditt, derfor har du ikke fått noen mage. Det er først i andre trimester at livmoren begynner å vokse så mye at du kan kjenne dette over symfysebenet.

Hvis man har mage før uke 12 skyldes det som oftest at man venter tvillinger eller har mye luft i magen.

Jeg har en søster som gikk i sine vanlige olabukser til hun var ferdig med 5. svangerskapsmåned. Og det var når hun ventet nr. 3 og normalt skulle fått mage tidligere.

Noen får mage tidlig og noen sent, men alt er like normalt.

Ønsker deg lykke til med svangerskapet!

Skrevet

hei.

Nå er jeg i uke 26. det var ingen som kunne se at jeg var gravid før jeg kom i 4 månde. jeg har nå fått en giga mage. men har ikke lakt på meg noe serlig, kan ikke si jeg var så stor før jeg ble gravid heller..

Skrevet

Jeg hadde ikke mage før uke 25 sist gang og uker 22-23 nå andre gang..

Skrevet

Eh.. I uke 12? Er vel veldig få som har noe særlig mage da. Og har de det er det stort sett bare luft. Livmoren kommer jo ikke opp av bekkenet før rundt uke 12. Det er mer vanlig å ikke ha mage i uke 12...

 

Jeg er 21 uker og har ikke noe særlig mage... Helt normalt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...