Gå til innhold

Utfylling av permisjonssøknad.... HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og skal fylle ut permisjonssøknad både til jobben og til NAV nå, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å fylle ut alt sammen nå. Som f.eks så må jeg fylle ut når far skal ha farskvote, og evt hvor mange uker han skal ha vanølig permisjon, når jeg skal ta ferie og om jeg skal jobbe når han skal ha permisjon.

Dette er jo ting vi ikke vet enda i og med at det er snakk om neste år. Vi vet ikke fra hvilken dato han skal ta ut sin del av permisjonen, når jeg skal ta ut ferie og når jeg skal jobbe.

Hvordan løste dere dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du trenger ikke skrive opp når du skal ha ferie, det får dere heller si i fra noen uker før tiden..

det som er viktig er om du skal ta 100% eller 80% permisjon for det du tar får pappan også når han tar perm..

du trenger heller ikke skrive når han skal ha perm det tar dere når tiden nærmer seg..

jeg har aldri skrevet når pappa skal ta ferie eller perm........det har vi sagt ifra noen uker før faktisk :)

Skrevet

Vi skal ha 80 %, så den er jo grei. :)

Så man trenger ikke å fylle ut noe av det med ferie eller når pappaen skal ha sin del av perm'en? Bare la de feltene være blanke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...