Gå til innhold

hvorfor hvorfor HVORFOR!!!!!!!!!!!!!???????????????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

skjer alle slike slitsomme og dritt ting mens mannen er i nordsjøen......

nå er det ene kjøleskapet røket, og det er vann overalt!!!! faen!!!!

og jeg kan ikke drive på å flytte det rundt for å tørke heller!!! s*********

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan naboen hjelpe deg ?

Skrevet

kjenner ingen av dem... og siden det er de vi leier av sitt kjøleskap og han ville at det skulle stå her til det var tint ned for så å sette inni kontakten for å se om det funket da.......... så nå står det midt på kjøkkenet og jeg må klatre over alle stolene og bordet for å komme til det andre kjøleskapet som maten er inne i!!!!!

 

Skrevet

Det der går faktisk ikke an. Ring utleier og si at det er en uholdbar bosituasjon, at mannen din er på sjøen og at du er alene gravid og med et lite barn. Han bør søren meg komme og fikse det på flekken.

Skrevet

sitter bare her å snufser jeg....

 

blir så sint og så intenst sliten når slike ting skjer..... men vet ikke hva og hvordan jeg skal si at de må hente det.....

Skrevet

Si hvordan det er, og at du må ha hjelp. Ikke noe galt i det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...