Gå til innhold

15 dager igjen og seteleie


Lykkespiren :-))

Anbefalte innlegg

Hei!

Åh, jeg er så spent...bare 15 dager igjen til termin nå og det kan skje når som helst :))

 

Babyen ligger i seteleie, må innrømme at det bringer mange tanker inn i hodet her....

 

Flere som har babyen sin i seteleie og skal føde vaginalt?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har 3 uker igjen og babyen ligger nå endelig med hodet ned. Vil du høre hvordan jeg fikk den til og snu seg??! Fikk tipset av noen her inne; Stå på kne og albuer med rompa i været og vift med stumpen. Bøy deg godt ned med overkroppen. Jeg gjorde dette sist for noen uker siden og sto slik ca 20 min før jeg sovnet - og neste morgen lå faktisk babyen rett vei :0 !!

Det er jo helt ulogisk, men har funket 3 ganger hos meg. Så nå håper jeg bare at babyen ikke klarer og snu seg feil vei igjen før termin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har enda 30 dager igjen men har en liten pjokk i seteleie. ganske skummelt igrunnen! forsøker å innhente så mye opplysninger som mulig, men ikke alltid like lett.

håper jo han smur seg! riste rompa metoden har ikke funket på han her ihvertfall :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har 4 uker igjen og krabaten ligger i seteleie. Hadde setefødsel sist også, og er klar for å gjennomføre det en gang til. Gikk så fint atte!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...