Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Begynte å blø noen ganger helt i begynnelsen av svangerskapet, men har ikke blødd på flere måneder nå. Leste at det var normalt med litt blod, men når det kom blod igjen i dag ble jeg litt bekymret siden det er så lenge siden sist det blødde.. Noen som har opplevd det samme? Var veldig rødt og friskt blod.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Da er det helt sikkert bare en rift eller noe.. Var det masse da? Jeg også synes å huske å ha lest at det er helt normalt...
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Var ikke så veldig mye. Regner med at det ikke er noe galt, er bare godt å høre andre si det
Gjest Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Jeg har også blødd litt nå nylig, jordmor sa at det var helt normalt fordi slimhinnene er mer sensitive nå. Det merker man ofte i nesa og i tannkjøttet også. Men hvis det er mye eller ikke gir seg, så ville jeg nok kontaktet jordmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå