Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 N¨år er det forsvalig og pynte til jul?? Hehe jeg sitter bare her å klør i fingrene:D
Flippa m Frida Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Folk må for alldel gjøre som de vil, vet av tidligere tråder her at det er mange som pynter julehuset fra 1.des. Personlig sysn jeg det er veldig tidlig, og jeg koser meg like mye med den ventetida med lilla lys og lilla duker. Her pyntes det til jul på lillejulaften, og denne jula er så perfekt for meg med masse fridager før selve julaften, så det blir deilig avslappende.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg pynter til jul,enten første desember eller lørdagen før første søndag i advent,alt etter hva som kommer først. Synes det er koselig med julepynt og jeg elsker advent og derfor setter jeg frem julepyntene da. Synes den blir så lite oppe hvis en pynter rett før jul. Her koser vi oss hele desember og bygger opp stemningen frem til juleaften. Første søndag i advent (eller første desember) er det frem med julemarsipan,julebrus,masse god julemat osv. Hver må jo finne ut hva som passer for dem.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Ja tenkte i moderate mengder, venter litt med juletreet;) Hehe, nei nå har jeg funnet fram julekoppen. får klare meg med det noen uker til:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Her i huset blir det pyntling i lilla, sølv, gull og hvitt fra 1. desember og til den siste uka før jul - altså full adventsstemning, og så slipper jeg jula uhemmet løs når det nærmer seg. Eeeeeelsker å pynte til jul!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå