Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hei! Jeg har ei datter på snart 4 måneder som ike vil ta flaske. Har prøvd flere ganger, men hun vil ikke. Jeg fullammer, men syns det hadde vært greit om hun ville ta flaske slik at pappaen kan ha henne alene slik at jeg kan reise en tur ut uten henne. Er det noen som har noen tips på åssen jeg kan få henne til å ta flaske? Hun tar heller ikke sutt. Takk for svar!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hvem av dere er det som prøver å gi flaske, da? Hun vil nok ikke ta flaske av deg siden hun jo vet hvor maten kommer fra når hun skal ha mat av deg;) Har pappaen prøvd uten deg i nærheten??
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Det er pappaen som gir mens jeg går ut av rommet.
Gjest Ut på tur Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Har du prøvd å gi henne flasken ? Her er det jeg som får lov å gi når hun er "sur" , er hun skikkelig sulten ? Er det mm hun får på flasken ?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Ja, det er mm hun får på flaske. Hun har tatt 2 ganger, men nekter de siste gangene vi har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Vet jeg alt om Sønnen min har ikke villet tatt flaske siden han var 3 mnd. Nå er han 5 og vil fortsatt ikke ta flaske. Samme hvem som gir han og hva det er oppi. Prøvd 8 forskjellige flasker..:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå