kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hva synes dere om navnet Tale? Liker det i grunnen ganske godt, og jo mer jeg hører det jo mer liker jeg det:) men synes dere det er litt for spesielt?
Leirha Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Tale er veldig fint, men er vant med at det skrives Thale.
Anonym bruker Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 Er det et gutte eller jentenavn??
kaja & Andreas Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 det viktigste er jo hva du syns jeg synes det var kjempefint, som om hjertet smiler når du sier det
Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Jeg vurderer det selv til vår jente: med h, riktig nok. I følge navnesidene her betyr det "edel, glans". Så, ja, jeg liker det!
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Det blir nok med h her også har jeg funnet ut:) det viktigste er jo selvfølgelig at vi liker det, men alltid kjekt å høre hva andre mener:) blir spennende å få vite kjønnet.. men er helt blank når det kommer til guttenavn- er liksom vanskligere det synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå