Gå til innhold

hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Tale? Liker det i grunnen ganske godt, og jo mer jeg hører det jo mer liker jeg det:) men synes dere det er litt for spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tale er veldig fint, men er vant med at det skrives Thale.

 

Skrevet

Er det et gutte eller jentenavn??

Skrevet

det viktigste er jo hva du syns :) jeg synes det var kjempefint, som om hjertet smiler når du sier det :)

Skrevet

Jeg vurderer det selv til vår jente: med h, riktig nok. I følge navnesidene her betyr det "edel, glans".

Så, ja, jeg liker det!

Skrevet

Det blir nok med h her også har jeg funnet ut:) det viktigste er jo selvfølgelig at vi liker det, men alltid kjekt å høre hva andre mener:) blir spennende å få vite kjønnet.. men er helt blank når det kommer til guttenavn- er liksom vanskligere det synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...