Gå til innhold

Ikke rart man kjenner symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

når alt man tenker på er gravidgravidgravid. Jeg smiler litt for meg selv her jeg sitter, er morsomt å lese alle håpefulle innlegg. :)

Selv vil jeg helst ikke tenke så mye på symptomer og tror vel heller ikke at det har klaffet 1 pp. Det vil TR eller en CB vise om en ukes tid.

Dette var ikke kritikk til noen, for all del, KOS dere med prøving og spenningen i å tolke evt symptomer. Lykke til da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg kan nesten vedde på at du ikke greier å lese de håpefulle symptom-innleggene uten å ta deg selv i å trykke forsiktig på puppene. Sånn er det iallefall for meg, selv om jeg føler jeg er av de som tar det hele med ro enda. :-)

Skrevet

Vel, jeg har nesten alltid litt vondt i puppene eller mensmurringer, så det kan være derfor jeg ikke leser det som symptomer. Hehe. Så kanskje jeg faktisk er litt misunnelig?? Nei, jeg har vel egentlig bestemt meg for å ikke ta av før jeg nesten vet. Får se hvor lenge det holder da, en uke til IKM, så kan jo hende jeg plutselig eksploderer i symptomer jeg også ;)

Håper ingen ble såret over det jeg skrev, dette forumet er jo for diskusjoner om slike ting. Jeg kunne bare ikke la være å kommentere etter å ha lest 1000 innlegg om "kan jeg være gravid". Bare morsomt det, jeg leser dem jo!!! :)

Skrevet

Hehe, skjønner hva du mener!

Er selv veldig ung, kun 17 år, og har ikke planer om å få barn nå! Går på pillen, og sånt, så beskytter meg selv godt vil jeg si. Men likevel har jeg hatt "symptomer" i det siste, og tanten skulle vært her på fredag. Begynner nesten å bli redd.. Har alltid hatt lyst på barn liksom, men ikke NÅ!!:P hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...