*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Hadde ammet Milla for kvelden og skulle ta på meg amminnlegget igjen. Letet og letet, ble mer og forbanna for det var jo INGEN steder! Til slutt måtte jeg bare gå ut av rommet og tenkte at jeg fikk lete i morgen for ikke å vekke henne...kommer ned i stuen og freser. Samboer spør hva det er og jeg sier at jeg ikke kunne finne ammeinnlegget. Skal ikke mer til å få meg pissed, he he;o) Da sier han: Har du ikke på¨deg begge to da?" Og det hadde jeg jo...*ammetåke* :oD
Gjest Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Hahaha Når jeg var i værste ammetåken så gikk jeg å lette etter tlf min mens jeg snakket i den..
Blue Lady Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 hihi, jeg er også ekstrem på det med ammeinnleggene, plutselig er de borte enda jeg husker hvor jeg har lagt de. Så finne rjeg de enten på meg, eller i en haug rett ved siden av der jeg la de. Er veldig dårlig på å få med med nøkler, mobil og pengbok, klarer sjeldent alle 3 tingene på en gang Sambo er fortvila.. hehe
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Ja, det har jeg også gjort:o)))) Var på postkontoret og skulle hente en pakke. Hadde fått hentenr på sms. Kom frem til kassen mens jeg snakket med svigerinnen min på tlf`en. Han bak skranken spurte om hentenr`et. Jeg begynte febrilsk å lete etter mobilen min mens jeg sa til samboer."hvor i all verden er mobilen min? Tror jeg har mistet den"...både han og postmannen så rart på meg før de begynte å le...det samme gjorde min svigerinne i andre enden....he he:o) *klaskesegipanna*
Mammapudding Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Hehe, tror samboern er i ammetåka også..I går mens han lagde middag så ropte han til meg : "hvor er det blitt av margarinen vi kjøpte, jeg finner den ikke"..skikkelig stressa..Jeg er på tur ut på kjøkkenet når jeg hører, :"glem det, jeg hadde tatt den ut av kjøleskapet allerede" hihi:)
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Ja, det er bra det bare er en liten periode;o) Hva i all verden skal vi skylde på når vi er ferdige å amme;o)
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 He he, ikke greit når mennene får ammetåke:o)
Gjest Skrevet 18. november 2007 #10 Skrevet 18. november 2007 He he, bra :-) Jeg hadde ofte tatt begge to på samme pupp... ;-)
Solitude Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 *LOL* tusen takk .. trengte så å le akkurat nå... Så deg så foran meg, skikkelig sinnatagg og så..hahaha..
MuttaღMartiniusღ Skrevet 18. november 2007 #12 Skrevet 18. november 2007 Ler meg ihjel her... Trengte det akkurat nå selv.. er litt forbanna på sambo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå