Gå til innhold

Min lille My + babysyk mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer a? Kjeder meg..... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hællæ.. itte mye.. I ligger ute og sover i vogna og jeg driver bare og surrer rundt.. spiser cheezdodles:)

du æ?? er det ikke no liv på grimsrødhøgda da??

Skrevet

Jeg spiser smågodt jeg, hihi;) Næh, skjer ikke stort... Jeg vrælter rundt som en annen hvalross, har jo så vondt bak i "rompa" atte:( Lurer på om det er i sammenheng med bekkenløsning, helt ille ihvertfall. Ellers banker det i veggen her, noen som slår på plater i taket;)

Og K som er i det store utland og bare slækker! NOEN som har det, ahh..

Skrevet

stemmer det ja... er de i syden??

har du fått bekkenløsning..? det er au au som I sier...

Jeg hadde også det, fikk behandling da, så det hjalp jo litt..

Ja, F er vel kanskje fult opptatt med huset han.. Er litt kjedelig også når det holder på, samtidig som vi vil at de skal blir fort ferdig.. vil ha i pose og sekk.. sånn er hvertfall jeg..hehe

Skrevet

De er på Kanariøyene ja;) Koser seg så fælt atte, K ringte klokka elleve om fredag (kl var ti der)og vekka oss! Da ble jeg sinna skjønner du, hehehe;)

Tror det er bekkenløsning, kjenner det i bekkenet, pluss at jeg halter avgårde, vondt i ene rompeballa, snufs.. Ikke moro, klarer såvidt å gå.. Er det EN ting jeg ikke skal,så er det å bli sykemeldt ihvertfall..

Jaa, jeg vil ha i pose og sekk! Han kan jobbe ute, men samtidig være her og springe etter A! Hihi.. Nei,ting tar lenger tid enn man tror gitt..

Skrevet

Men når regner dere å være ferdige på huset da??

Jeg gråter ikke ikke om jeg hadde blitt garvid og sykelmeldt.. hehe.. en smule lei jobben min..:S blææ..

Misunner de fælt..hadde vært deilig med litt sol og varme nå ja...

åååå.. Jeg vil også bli stor og gravid og vrælte rundt;)

Skrevet

Vi hadde håpa å blitt ferdige til mul(med alt utenom kjøkkenet) men tror neppe det går.. Blir muligens og forhåpentligvis ferdige i januar;) Men soverommene våre er kanskje ferige om en måneds tid da, forhåpentligvis før jul.. Jeg må bestemme meg for kjøkkeninnredning i disse dager, det jeg ville (og skulle ha) ble aaaaaltfor dyrt!:( Så da må jeg finne det nest beste, uff... Det er jammen ikke bare bare heller.

Såå, bli stor, gravid og vræltende da vel! Hihi;):D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...