Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 Skjer a? Kjeder meg..... :/
Giftmamma med2jenter Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 hællæ.. itte mye.. I ligger ute og sover i vogna og jeg driver bare og surrer rundt.. spiser cheezdodles:) du æ?? er det ikke no liv på grimsrødhøgda da??
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 Jeg spiser smågodt jeg, hihi;) Næh, skjer ikke stort... Jeg vrælter rundt som en annen hvalross, har jo så vondt bak i "rompa" atte:( Lurer på om det er i sammenheng med bekkenløsning, helt ille ihvertfall. Ellers banker det i veggen her, noen som slår på plater i taket;) Og K som er i det store utland og bare slækker! NOEN som har det, ahh..
Giftmamma med2jenter Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 stemmer det ja... er de i syden?? har du fått bekkenløsning..? det er au au som I sier... Jeg hadde også det, fikk behandling da, så det hjalp jo litt.. Ja, F er vel kanskje fult opptatt med huset han.. Er litt kjedelig også når det holder på, samtidig som vi vil at de skal blir fort ferdig.. vil ha i pose og sekk.. sånn er hvertfall jeg..hehe
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 De er på Kanariøyene ja;) Koser seg så fælt atte, K ringte klokka elleve om fredag (kl var ti der)og vekka oss! Da ble jeg sinna skjønner du, hehehe;) Tror det er bekkenløsning, kjenner det i bekkenet, pluss at jeg halter avgårde, vondt i ene rompeballa, snufs.. Ikke moro, klarer såvidt å gå.. Er det EN ting jeg ikke skal,så er det å bli sykemeldt ihvertfall.. Jaa, jeg vil ha i pose og sekk! Han kan jobbe ute, men samtidig være her og springe etter A! Hihi.. Nei,ting tar lenger tid enn man tror gitt..
Giftmamma med2jenter Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Men når regner dere å være ferdige på huset da?? Jeg gråter ikke ikke om jeg hadde blitt garvid og sykelmeldt.. hehe.. en smule lei jobben min..:S blææ.. Misunner de fælt..hadde vært deilig med litt sol og varme nå ja... åååå.. Jeg vil også bli stor og gravid og vrælte rundt;)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 18. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2007 Vi hadde håpa å blitt ferdige til mul(med alt utenom kjøkkenet) men tror neppe det går.. Blir muligens og forhåpentligvis ferdige i januar;) Men soverommene våre er kanskje ferige om en måneds tid da, forhåpentligvis før jul.. Jeg må bestemme meg for kjøkkeninnredning i disse dager, det jeg ville (og skulle ha) ble aaaaaltfor dyrt! Så da må jeg finne det nest beste, uff... Det er jammen ikke bare bare heller. Såå, bli stor, gravid og vræltende da vel! Hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå