nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 har laget julekort på scrapbookflair i str 8*10 sitter og skal bestille nå, men vet ikke hvilken str jeg skal bestille de i. har prøvd på de maskinene i fotobutikken, det er vel 10*15, og da blir en del av bildet borte... jeg kan velge mellom 10*15 11*15 (11*17 med hvit kant) 13*18 hva må jeg velge for å få med hele bildet? kjipt å bestille 50 stk som ikke kan brukes...
Hobbyfotografen og Em Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 Det nærmeste er vel 10x13.. men ja.. det kan bli klipt.. kjempekjedelig om det skjer! Det du kan gjøre, er å lage en ramme... en ny side som er 10x15 og legge kortet oppå denne.. da får du hvite kanter på siden som du kan klippe bort når kortet kommer... Prøv å fremkalle et ved å trykke på "fit in". Vet ikke hvor du bestiller, men elkjøp og elitefoto har så du kan hente i butikken.. veldig greit så slipper man jo frakta..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2007 hvordan lager jeg ny side da? hvis du mener på det programmet jeg har finnes det bare sånne teite størrelser som ikke er noemale i norge... tenkte å bestille på japanphoto. har den butikken på senteret her... men de som jobber der kan ingen ting da :o/ vært der og spurt flere ganger...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 18. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2007 du har mail )
Hobbyfotografen og Em Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Da har jeg ordnet det for deg! Var såååå søtt de bildene altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå