Mille** Skrevet 18. november 2007 #1 Skrevet 18. november 2007 ..hehe...jeg har kjøpt nye gardiner, og så skulle han stryke de siden jeg enda er rimelig medtatt etter omgangssyke. Så kan de bare strykes på 1, og han plages som bare fy med å få de slette. Måtte tom. ta ned en fordi jeg ikke var fornøyd. Haha...sitter her å humrer for meg selv. *knis* ;o)
*Rutletutt* Skrevet 18. november 2007 #2 Skrevet 18. november 2007 He he, ja han stryker nok ikke noe mer på en stund nå da:o) Huff, har du vært syk igjen? Stakkars deg...omgangssyken er det kjipeste!
Gjest Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Du får si at han må dynke de litt først da vet du
Mille** Skrevet 18. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2007 Hihi...ja han sitter å sprayer de med vann. ;o) Rutletutt...jepp, omgangssyke igjen!! Kjipe greier...
Northernlights Skrevet 18. november 2007 #5 Skrevet 18. november 2007 Takke meg til strykespray ;o) Spray;---rynkefri på sekunder!
Mille** Skrevet 18. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2007 Hehe....gubben funker bra han, sikkert like bra som strykespray. ;o)
Northernlights Skrevet 18. november 2007 #7 Skrevet 18. november 2007 Mannfolk har godt av å stryke litt =o) God bedring forresten. (jeg har ikke tatt i et strykejern på aldri så lenge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå